Kampania SPAR LEPSZY WYBÓR
Dnia 30 sierpnia wystartowała nasza nowa kampania SPAR LEPSZY WYBÓR, skierowana przede wszystkim do dzieci oraz do ich rodziców.
Akcja na ma celu zwrócenie uwagi i zachęcenie Klientów do przywiązywania większej uwagi do dobrych nawyków żywieniowych.
Kampania w dużej mierze ma walor edukacyjny, ale przekazany w lekkiej i wesołej formie, dzięki naszym zabawnym i uśmiechniętym bohaterom (jajeczko, marchewka, awokado i truskawka), którzy są naszymi ambasadorami lepszych wyborów, jakie mają dzieci i ich opiekunowie.
Jesteśmy świadomi skali problemów żywieniowych wśród dzieci, dlatego jako SPAR, chcemy dawać dobry przykład i podpowiadać, jakie mogą być te lepsze wybory.
Kampania komunikowana jest w naszych sklepach przez standy z naszymi wesołymi bohaterami, z którymi dzieci chętnie robią sobie zdjęcia oraz widoczne na pólkach wobblery oraz cenówki. Przy kasach ekspedientki rozdają najmłodszym książeczki z ciekawostkami, przepisami oraz zadaniami do wykonania.
Informacje i ciekawostki o kampanii dostępne są także na stronie www.spar.pl/lepszywybor oraz w naszych social mediach -zachęcamy do odwiedzania naszych profili na Instagramie oraz Facebooku.
Zachęcamy do śledzenia akcji do końca listopada!